Useless.

>> luni, 22 noiembrie 2010

Aloha. Azi dupa ce am citit blogu' lui Tunia si Cuka, mi-am dat seama ca intr`adevar au dreptate. Pt. ca sa-ti pierzi sute, mii de ore din viata invatand cine stie ce formula matematica, perioade si culturi istorice, sintaxa frazei..? PT. CE? Spuneti-mi si mie cu ce is mai proasta ca n-am stiut cand X`ulescu o atacat ceva cetate din nush ce loc cretin din lume. Wow, big deal. Inutil total. Dupaceia, care ii scopu sa iti pierzi juamte din timpu alocat pe scoala cu romana si mate, la care mai si iei meditatii si unde primeste de 3 ori mai multe chestii de facut, pt. un examen cretin facut pt. toti copiii din Romania care hotaraste la ce liceu mergi. Si daca de exemplu este una foarte buna la mate care are "norocu`" ca in ziua examenului sa'i fie rau si ia un 5. Si pt. asta ajunge in Economic etc. cand ea era de Racovita MI sau asa. O chestie total nedreapta, si daca esti tu in acel loc sa vezi ce minunat o sa te simti.
Bun sa zicem ca in timpu` saptamanii ai mai putin timp de iesit afara sau asa. Da e mai putin timp, nu ca NU AI TIMP. Spre norocul meu, eu retin chestiile extrem de usor asa ca nu is genu care citeste 5 ore si scrie ca sa ia un amarat de 7, si am norocu` sa mai frecventez parcurile si strazile Marastiului destul de des :). Da aici nu ma refer la mine neaparat, ma refer la restu`. Ba fratiilor ce vreti sa scoateti din noi. Expertii in Mate Info nush ce si cacaturi deastea pt. ce? Ar trebui sa va trezeasca cineva mintea, serios si sa va dati seama ca totu` in Romania ii organizat prost! Asta e, scurt pe 2. Taiati jumate din salariile profilor care stau 30 de ore sau cate or fi la scoala sa invete niste copii niste lucruri ( in majoritatea cazurilor nefolositoare, sau daca nu le uita 98% din copii) si faze deastea. Da gandeste cineva pe aicia, pe bune acuma !?! Si is convinsa ca nu is singura revoltata pe tema asta, stiu sigur ca Tunia si Cuka au aceeasi parere ca mine, si is convinsa ca nu suntem noi cele 3 ciudate din Balcescu care gandim asa din toata tara.
Bun, acuma sa terminam cu subiectu` scoala ca-mi iese pe urechi deja, si sa revenim la alte lucruri inutile. Creca toti ati patit ca pe urma voastra cineva sa se simta bine sau asa. Sau mai ales ca ai niste prieteni cu care iesi mai des afara sa zicem, si asa de la o zi la alta vezi ca toti incep sa se schimbe. Si apoi te gandesti: De ce is eu aia/ala care si-o pierdut timpu` cu oameni care n-au pic de valoare? Si aici e vorba de timp irosit degeaba. ... Si ca tot mai auzim " ce repede trece timpu`".. Pai daca un sfert din timpu` unei zile ti'l pierzi degeaba ( 6 ore), pai nai de ce sa te miri ca nu sa intampla nimica si ca trece timpu` peste tine. Oi` fii tu in castig ca stii formula lu` nush care la matematica si ca ai retinut toti anii la istorie. Da crede'ma ca la fel de bine puteai iesi afara la o plimbare si nu mureai prost ca nu stiai anii aia care pana la urma urmei tot ii uiti, deci ti-ai pierdut timpu inutil invatandu`i. Asa ca incercati sa dati mai putina importanta lucrilor care nu au nici o legatura cu voi sau cu ceea ce vreti sa fiti si in timpu` ala faceti ori ceva ce sa va ajute, ori luati-va o pauza si mergeti afara :)). So, SAY  "NO" TO USELESS THINGS !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Quotes

 

Thea ♥ | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates