Luminatia.

>> luni, 1 noiembrie 2010

Oh God 1 Noiembrie, pe scurt Luminatia :). Asa, de dimineata bineinteles merg la scoala intarziata cum is, ca norocu` ca ne-am intalnit cu Tunia care era cu masina si asa n'am intarziat la engleza :)). Apoi am dat rahatu de test la mate si am mai pierdut vremea la ore, si eu am stat pana pe la 3 si mi'am facut ora de fizica :D. No nici nu ajung bine acasa si mama incepe ca "Thea, azi mergem la cimitir" si bla bla. Si mie imi vine geniala idee sa o chem pe Tunia la cimitir cu noi, si cand o zis DA am crezut ca era ironic, da ea vorbea serios asa ca am ramas cu ea ca ne intalnim pe la 5 la Bcr'u care e Brd :)). No si apoi ne intalnim cu mama care bineinteles era suparata iar pe mine si cautam un loc cretin de parcare care sa fie destul de apropiat :). Si apoi, in cimitir eu cu Iunia palavrageam in spatele lu maicamea si mergeam si faceam poze. Evident, de parca nu se putea o trebuit sa'si dea seama ca se descarcau bateriile de la aparatu foto. Si ca norocu ca o avut 2 baterii de rezerva ca sa mai putem fotografia tampenii :)). Acolo ne-am mai intalnit cu bunicasa si am mai fost la rude deale mele. Si vine partea in care trebuia sa incepem sa urcam in sus pe dealu ala mareee :)). Pe drum am vazut piatra asta de mormant geniala care avea un inger sculptat in ea si care era deadreptul perfect 8-> [bineinteles ca Iunia o putut so` rateze sa nu'i faca o poza :))]. Si apoi sus cautam mormantu' lui unchiumeo`, pe care evident eu l'am gasit B-), de parca se putea sa nu se intample asa :)). No si apoi am mai pierdut vremea facand poze si am plecat spre masina. Si pe drum am mai vorbit cu Tunia si eu ii ziceam ca ma simt ca si cum ar fi Halloween :)). Anyway ajungem la masina si ne lasa mama pe mine si Tun la teatru si de acolo eu bineinteles ca o sora buna ce sunt am condus'o pana acasaa. Si cam asa ne-o fost "plimbarea" pe afaraaa ;;). So yea. Happy 1st of November Day :)) >:D<. Au revoir :*

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Quotes

 

Thea ♥ | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates