Friends!

>> duminică, 7 noiembrie 2010

Bonjour! Duminica  :|. Pana acuma ii o zi monotona in care nu am facut nimica interesant sau asa si pur si simplu stau si ma plictisesc, asa ca m-am gandit sa postez ceva pe blog ;;). Si nu aveam un subiect mai bun inafara de prieteni :-? Asaaa deci :

1. Francesca. E varamea ! Si trebe sa spun ca fara ea probabil as tine inhibate in mine toate prostiile care simt ca trebe sa i le spun cuiva. A fost, este si va fi mereu my BFF, chiar daca suntem verisoare >:D<.

2. Maria. Ea este persoana care mereu ma va sprijini in orice fac si in care stiu ca pot avea oricand incredere. O cunosc de cand aveam vreo 2-3 luni cred si pana acuma mi-a dovedit de sute de ori ca o pot considera BFF ( Fara Francesca) !

3. Norina. O cunosteam de cand aveam vreo 4-5 ani cica. Cert e ca vorbesc cu ea de cam un an jumate, adica din 29 iunie 2009. Unele lucruri numa ei i le poti spune, o sa-mi aminteasca mereu de Tsukateas si de nebuniile noastre. Cand inventam urmatoarele semne, sau urmatoarea limba :))?

4. Tunia/Rux/Cuka. Persoanele fara care pauzele ar fi oribile!. Tunia: Soramea ciudata :x. Rux: Puuuuuuric :* si Cuka e fata cu care o sa rad oricand oriunde si la orice ora!

5. Vero. Dumnezeule. Aici ar fi multe de zis :)). In orice caz fiecare zi la scoala ramane inca o amintire in plus de care sa radem mult si bine. Mereu in orice ora o sa ma binedispuna, si spre ghinionul ei trebe sa'i repet de cel putin 5 ori pe zi : Te'ai TAMPIT !?!?!

6. Cammy/Vivy/Oana. Fetele cu care ies every day afara >:D<. Cammy: Ii poti spune orice, chiar orice si iti va da niste sfaturi geniale! Vivy: Nu o sa ratez ocaziile de a merge cu ea la meciuri la Cfr :)). Oana: Vai :)). Tipa care mereu imi va aminti ca exista IDENTIC/ ... DIN PLASTIC =)), si cand mergem pe strada si incepem aman2 : Ala era becheleristu :O ? =)))

7. Sofia: Am cunoscut'o in 2008. Chiar daca locuieste in America, inca vorbesc cu ea si ne intelegem superextramega bine >:D<. Si tine minte: Tu esti aia :)).

8. Dan/Calin. Incepem cu .. Tenis :). Acolo i-am cunoscut pe aman2 si de atunci am tot vorbiit :)). Aaaa.. ei o inventat chestia stupida: Gumita :)). Dan: Ii sunt datoare cu vreo 3 sucuri, si o sa-mi aminteasca de Sambure de lamaie si multe altele :)). Calin: Balantaaaa:>. Cel cu care ma cert din cauza fotbalului si avem expresia "PRIETENII STIU DE CE!"

9. Karina: Phiuuu :)). Pe scurt South Park :)). Vai si de cate ori am ras cu lacrimi impreuna cu ea! Miss you >:D<

Asa pai astia is ceei mai importanti momentan :) Se adauga:

FAMILION: Belc, Vlad, Gusti, Piulita si Clatita :). Si ei fac sa nu treaca pauzele degeaba la scoala si ma inteleg cu toti very good

COLEGI:  Dada: Boss, Cappa: Tipy Ku, Dede: Luby Du sau Tipy Ku 2 :x, Holo: FotbalistU,  Titus: Chimieee :)), Ralu: English, si mereu o sa radem de 2/3, nu Ralu :>?, Mihalca: Tema la matee :)), Barstan: Mereu o sa aiba ceva de comentat :)) , Mita: Ce'o zis 2/3 :))?, Aurelian: Ceaaai te rog :)) si evident Cristinaaa: Colega de Bio >:D< :x : La toti tin mult si pacat ca in mai putin de un an totu se termina :|. 

si din diverse locuri: Roxy, Niko, Paulici, Lara, Ketzy, Hetea, Ale O., Diaaa, Ale tenis, Roxy Parc, Tina, 2/3 (stie Ralu ce stie aici :)) ),  Ale din B, Iconar :))  si multi multi altii >:D<


Daaa, ei sunt prietenii mei si persoanele fara de care nu as fii ceea ce sunt acuma. JE T'AIME TOUS >:D< <3!! ( Si inseamna va iubesc pe toti pt. cei care nu stiu franceza ca si mine de altfel :-j ) Au revoir :x.
P.S. Ralu Merci ca'mi frecventezi blogu asa de des :x >:D<. ( 2/3 =))) )

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Quotes

 

Thea ♥ | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates