Uindăus Șepte si Bieber cu Gaga.

>> luni, 8 noiembrie 2010

Aloha :)!. God thanx :x. Insfarsit e 8, adica ziua singura acasaa :)). Si fiind singura, aseara m-am culcat pe la vreo 1-2 nu mai stiu. Anyway, ieri dupa ce am ajuns de la taicamio si mi'am facut ora aia de pian, m-am dus afara cu Norina si Calin. Bla bla am palavragit pe acolo nu stiu ce, si pleaca Norina. Am mai ramas noi de`am mai hoinarit strazile oleaca` si il sunam pe Popescu :)). Si vorbesc astia ce vorbesc, si  vine intrebarea cheie de data trecuta:

C: Da ma Popescu, ce windows ti-ai pus??
P: Uindăus Șepte.

Vai saracu nu se prindea si eu radeam acolo, Calin se mai abtinea si el cat putea. No bla bla, la 9 pe mess, si-mi zice Calin ca incepe EMA :x. M-am grabit nush ce sa fac dus, ca Red Carpet nu ma interesa foarte taree. Si ne uitam, incepe parca cu Best New Act ( castigat de Kesha ), apoi o mai fost aia Best Alternative ( Paramore ) si o cantat Katy Perry, Rihanna si so on. Si vine partea cu Best Male, la care eu vroiam sa castige Eminem. Pam pam...the winner is... JUSTIN BIEBER !! Wtf !?!? Bieber, vedeta de 8 luni care fara youtube ar fi fost 0 ia best male /:). Serios acuma.. o fi el talentat, da nu sa ia best male. Cand aud imediat incep sa injur pe acolo :)), si faceam catre Calin ca de ia Gaga best female ii de cacat tot :)). O mai anuntat pe acolo Best Hip-Hop ( Eminem :x ), Rock ( 30 Seconds To Mars),  Live act ( Linkin Park ), Video ( Katy Perry- California Gurls :x) MTV Global Icon ( Bon Jovi ), World stage ( Tokio Hotel ), Free your mind ( Shakira ) si, de parca nu se putea mai apare Bieber odata, pt. Best Push Artist. Si aici incepe " seria Gaga ". Pe la inceput castigase Best Pop. Da apoi, pe la 12 am iesit de pe mess si se anunta best female, unde eu vroiam sa castige Shakira sau Rihanna. Si.... Bingo! Best female: LADY GAGA !!! Dumnezeule faceam cu nervii acolo :)). Calin sa ma bine`dispuna si el imi trimite mesaj cum ca, Gaga e best female :)). Evident, si aia nu merita asa ceva da ma rog :)). Si ultima: best song :x, unde o fost nominalizate Love the way you lie, California Gurls, OMG, Rude Boy si, evident ceva de la Gaga, adica Bad Romance ( macar no` fost Alejandro :)) ). Claro que si, castigatoare iese iara Gaga 8-). Ce poate fi mai minunat :))? Gaga pleaca cu 3 awards si Bieber cu 2. MINUNAT :)) ! Macar la European Act nu o castigat Inna ca atunci chiar era groasa rau :)). Si asa so dus dracu` EMA cu nominalizarile lu Gaga si Bieber acolo :|. Si cam asa :)). Da in orice caz, faza cu "Uindăus Șepte" o facut din ziua de ieri o zi mai buna :)). So B-bye >:D<

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Quotes

 

Thea ♥ | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates