Pt. ca INCA suntem colegi!

>> sâmbătă, 27 noiembrie 2010

Aloha! E sambata insfarsit >:D<. Ieri, dupa ce la scoala nu so` intamplat mare lucru, l-am convins cu greu pe Vlad sa vina cu mine pe jos acasa.. si ajungem la blocu` meu si i-am zis ca merg la maicamea la cabinet, da am minunata surpriza sa vad ca ea nu ii acolo.. asa ca m-am dus cu Vlad pana in fata la blocu` lui cand ii vine ideea sa ma cheme pana sus, si am zis ca Bine.. Ajungem noi, nush ce si evidnet 1st thing : Computer! Mi-o aratat mirobolantul WOW si apoi ne-am jucat CS. Vine si Tudor acasa si radeam aproape din orice cand ii auzeam pe astia 2 :)). Vlad zicea ca ma sufoc cand rad si faze deastea cretine :)). Dupa, vin ai lui acasa si mama lui Vlad ( Vlad chiar are o mama extra draguta! ) ne dadea pe acolo de mancare, apa si tot asa. Se asigura ca, cel putin eu ma simteam foarte bine. Apoi ne-am uitat la deseneee :o3, si Vlad incerca sa joace WOW cu Tudor, da maicasa nu era prea deacord cu asta asa ca mereu baga wow'u in tab cand o vedea in zona. Apoi eu m-am dus in bucatarie si am mai vorbit cu parintii lui despre scoala, vacanta si lucruri de genu asta. Next, am vazut poze cu Vlad si Tudor de la concursurile de dans care is foarte tari! Si nu se mai intampla mare lucru, deja era 5 parca si o trebuit sa plecam ca ei aveau antrenamente! Si cu asta mi-am petrecut dupamasa de vineri la Vlad acasa!
Scopu` pt. care fac postarea asta nu ii ca extraodrdinar, am fost la Vlad acasa! NU, numa vreau sa va reamintesc ca ii ultimu` an si am face bine sa ni'l petrecem mai mult impreuna, pt. ca dupaceia o sa ne para rau! Asa ca, acuma cat mai avem un an de stat sa incercam sa fim mai uniti ca de`obicei si sa nu ne para rau! Si, merci Vlad ca m-ai chemat la tine >:D< ! Cya!

2 comentarii:

Anonim,  27 noiembrie 2010 la 19:17  

cu placere :D

vlad :)

Trimiteți un comentariu

Quotes

 

Thea ♥ | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates