The number 23.

>> luni, 29 noiembrie 2010

Ola! So, poate se intreaba multi de ce 23 acuma? Ei bine asta e postarea 23 pe blog si stiu prea multe persoane si lucruri ce ma conduc cu gandu` la 23 incat nu pot sa nu dedic postarea acestui nr.

Bun deci cam toata lumea stie lucruri generale de 23: Jordan, LeBron, si asa mai departe.
In data de 23 is nascuti Diana (feb), Vescan (mai), Alina (iunie), Aurelian (iulie), Lupas (august), Calin, Calina, Google, Echinoctiu de toamna si Ziua movului (toate in 23 sept.). Astea mi le amintesc acuma, probabil mai is, nu zic nimic. Deea si Ico se numara printre persoanele care au fobie pe nr. asta si so on. Anyway, am zis ca postarea asta i-o dedic lui Calin :)).
Deci, pe Calin il stiu de vreo 2 ani, da mai precis din vara asta. Ii cu 3 ani mai mare ca mine si Balanta :>. Ca sa zic asa, pana acuma mai vorbeam de 2-3 ori pe an chestii de genu: Craciun Fericit! si stuff. Pana cand, anu` asta in vara eram disperata ca nu vine nimeni la tenis si ma rugam de toti in fiecare zi. Si asa am inceput sa vorbesc mai mult si mai des cu el. Si, pana in august so` tot scos cum o putut sa nu vina, da apoi o fost vorba de Tarnita cu cei de la tenis si nu putea lipsi. Asa ca, evident si'o dat seama ca ii fain sa mai stea si cu noi, deci o facut in asa fel incat ultima saptamana sa lase summer job`u balta si sa aiba parte de some fun with us la tenis. Si no foarte fain era ca mergeam toti si asa. Apoi eu am plecat in Italia, si pe cand m-am intors eram destul de convinsa ca iara o sa fie tot ca anu trecut ca no sa mai vorbim intre noi si asa...da, Calin imi repeta ca, de data asta o sa fie diferit. Si asa o si fost. Ieseam afara cam in fiecare zi si mai venea Norina, si cand si cum si Dan cu noi. Si, incepuse deja scoala si toate continuau. Vine data de 23, cand face 17 si si'o tinut ziua cu noi si daaa, o sa ma aiba pe constiinta cu Samburele de Lamaie !! Anyway, peste 2 saptamani era ziua mea si, pt. ca in vara m-am inteles cu toti de la tenis very good, am decis sa mi-o tin cu ei. No si foarte tare si  aia si toate cele. Deja putin se simtea ca era scoala si treaba cu tenisu`i o chestie de vara. Daaa.. cu toate astea mai ieseam afara aproape zilnic si asa. Si cu timpu` am inceput sa'l cunosc mai bine pe Calin. Momentan, e my "Problem Solver" si stiu ca pot apela la el cand am nevoie de cevaaa. Oh da, cum sa uit sa zic asta :))? E unul din cei mai mari U'isti pe care i-am cunoscut EVA`! Expresii de genu "Prietenii stiu de ce!" il au la baza pe Calin. Aaaa..asta gandeste foarte bine. Adica nu degeaba ii la MI si mai ii si Balanta :)). Iti dai seama de asta usor ca'ti poate da sfaturi si sa te ajute cu niste raspunsuri la fel si fel de intrebari pe care numa de la el le poti auzi. So..daa ziceam ca asta ii postarea dedicata lui Calin, avand 23 la baza :)) " CJ 23 CLN" ceva de genu asta, nu :))? Asa si nu pierd ocazia sa'ti zic Thanx pt. toate lucrurile si chestiile utile pe care le faci zilnic si care ma ajuta destul de des. Meeerci >:D< !

Si cu asta se termina postarea dedicata nr. 23, da mai precis dedicata lui Calin :)). gUd bai >:D< !

Trimiteți un comentariu

Quotes

 

Thea ♥ | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates