Football :>.

>> vineri, 19 noiembrie 2010

Neata >:D<. Bun deci creca ma cunoaste lumea ca fiind persoana care practica multe sporturi. Am facut tenis, basket, inot ski si so on. Da, noua descoperire e fotbalu`.
Din clasele mici, a 3-a/a 4-a eram pasionata de fotbal si tineam cu Rapid, la fel ca si Holo. Si no, stiu ca primisem bluza cu rapid si tot felu. Aveam autografe si na, foarte tare. Mergeam in Gruia la meciurile contra Rapidului si tin minte ce minuscul parea stadionu cu o amarata de tribuna. Apoi mi'o trecut obsesia de Rapid prin a 5-a/ a 6-a daca nu ma insel si am inceput sa tin cu Cfr :). Nu mi'o tinut nici asta foarte mult, adica o fi fost o chestie de vreo 5-6 luni, pana cand incepeam sa merg la Mobitelco la meciuri, asa ca am inceput sa tin cu U. Acuma sincer, tin cu Cluju` si ma bucur atat de victoriile lui U cat si de cele ale Cfr`ului. Mai nou frecventez stadionu impreuna cu Vio si colegi dea'ei. Azi am fost la meciu' cu Gaz Metan care o fost destul de fain, mai ales golu` dat in minutu 1 de Cfr. Pacat ca o facut egal ... da o fost fain. Am inghetat in repriza 2 si apoi mai ca nu fugeam in drum spre casa. Acuma joaca Rapid contra la U, adica echipele cu care tin, la fel ca si Cfr. Sadly, e 3-0 la Rapid si tocmai so terminat meciu.
Anyway,cam de anu trecut "pasiunea" mea catre fotbal o plecat de la acel sut cu picioru` stang de la 11 metri la Popescu in poarta >:). La scoala incepeam sa merg la fotbal cu colegii, ca doara` acuma eram si noi tari ca aveam teren sintetic :)). Si ei isi inchipuie ca eu am abilitati de portar, dar nu'i cam asa. Prefer sa stau acolo in teren si sa mai fug dupa mingea aia. Pacurar nu se supara niciodata pe mine la orice fac si imi zice ca is mai buna la asa ceva ca si Vescan, si la fel si restu` colegiilor au rabdare cu mine. Apoi la cercu` de mate din a 7-a iara mai ramaneam acolo sa jucam mai ales cu Belc, Rux si Banel ( de unde ii vine porecla pt. ca o ratat golu calificarii lor :)) ) si era foarte fain, mai ales cand intram prin gaurile facute in gard si venea Lenuta la noi sa ne dea afara. Si da, cam asa o inceput sa-mi placa si mie fotbalu`. Actually nu e chiar asa de plictisitor pe cat credeam, mai ales sa mergi la stadion unde ingheti, te afumi, te intalnesti cu 20 de persoane cunoscute si te uiti cam la jumate din meci ca in rest razi de nu mai poti. Asa ca si fetelor le poate placea acest sport >:). See ya` <3!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Quotes

 

Thea ♥ | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates