Moments!

>> miercuri, 24 noiembrie 2010

Neata :). Azi as fi avut pian, si din moment ce nu mai merg la ora ma gandeam sa scriu ceva pe blog...Asa ca, din nou am ales ceva din trecut.

2010 ! 

In Ianuarie de rev. am fost in austria si apoi am tras pauza de scoala o saptamana pt. ca am fost la ski. No nu mai stiu asa in detaliu tot... Februarie o trecut cum o trecut si acolo.. eram cu basketu, cu scoala, olimpiade si chestii de genu asta... Martie? Timpu` deja trecea extrem de repede si urma aprilie, cand so intalmplat un lucru genial: excursia din Budapesta! Unde i-am cunoscut pe unii din cei mai buni prieteni ai mei: Puric si Belc! Si apoi prin intermediu` lor si a lui Norina am inceput sa stau si cu Tunia si Cuka, iar la Vlad ii era frica de mine dupa ce l-am pleznit, da apoi am inceput sa vorbesc si cu el. Si stateam mereu cu cei din B, ca si acuma defapt :). Si o trecut cum o trecut si urma Iunie :x ! Si cu asta si vacanta si cel mai important, cuvantu ala de 6 litere pe care il ador!

SUMMER OF 2010 ! 

Vara, vara, vara, vara si din nou VARA! Nici nu se dase bine vacanta ca am si pelcat in Turcia o saptamana.. da era foarte fain acolo, num cald si bine, relaxare toata ziua pe cand in Cluj era o vreme mizerabila de doi lei. In weekendu` in care am ajuns am fost la Tarnita unde venise unchiumeo`cu familia si prietenii lui care si-o tinut ziua acolo si o fost foarte bine! Apoi, eu eram deadreptul suparata ca, la tenis nimeni nu isi facea aparitia cu exceptia mea, a lui Norina, George, Mada si Danusia si.. acel copil Tudor :)) [Pt. "Tudor" trebe facuta special o postare pt. ca ar fi enorm de multe lucruri de zis despre el]. Si, majoritatea timpului stateam cu Norina scriindu-ne propriile carti si razand de o gramada de chestii. Norina ma vazuse intr-o zi asa de nervoasa cum creca n-am mai fost pana atunci ;)). Si.. partea buna era ca insfarsit vnea Sofia la tenis :x, Sofia fiind una din cele mai bune prietene ale mele! Asa... si apoi la tenis incepea sa se distinga atmosfera, pana cand, multumesc lui Dumnezeu ne hotaram sa mergem la Tarnita si sa chemam si pe cei ce veneau anu` trecut, adica pe Calin si pe Dan. Mdaaa.. si mergem la Tarnita unde stam 2 zile, unde ne-am distrat, si unde am inceput sa vorbim iara toti. Il convinsesem pe Calin impreuna cu Dan sa vina ultima saptamana cat mai stateam eu in Romania la tenis si asa se si intamplase. Si o fost o saptamana foarte tare, plina de rasete si amintiri unice! Sambata eu pelcam in Italia si peste vreo 2-3 zile si Sofia in America. Si pe scurt Italia o fost foarte faina, mai ales ca am stat cu Francesca mai tot timpu`. Si.. pe cand am ajuns o fost gata vara!

Asa ca acuma incep a 8-a, scoala iara, trezit iara devreme :-<. Zici ca nici nu se putea mai rau :|. In sept. fusese ziua lui Calin, si in Octombrie ziua mea cand am facut 14 ani, unde o fost mega fain si varsta la care mi-am facut buletinu`. Am fost la Chineese Restaurant si in Matei cu fetele si .. deja ne-am trezit in Noiembrie, care ii cea mai oribila luna dupa parerea mea. Adica nu vreau sa se simta cineva prost sau asa, da mai tot timpu` ploua, inveti toata ziua intuneric la 5 si mai ii o luna jumate pana la vacanta, plus ca urmeaza si tezele. Bine macar ca imediat se termina si incepe Decembrie, cand iara vine Sofia in Romania, cand ii Craciunu` si cand o sa fie vacanta! Si cu asta so' dus inca un an!?! Atat de repedeeee.. Da..inca mai e o luna asa ca nu e chiar over. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Quotes

 

Thea ♥ | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates