400 $ - Female.

>> marți, 9 noiembrie 2010

Bun, deci imi amintesc de bine'cunoscuta faza de la tenis, cand am aflat de " Popescu si cei 400 $". Asa ca ma plictiseam cam tare si imi trece ideea sa fac sondaje. :)). Intrebarea ii : " Ce ai face cu 400 de $ ?". Si o sa aleg 20 de fete si 20 de baieti ca sa'mi raspunda :)). Daca ma intrebati pe mine, cum am patit deja sa fiu intrebata, eu m-as duce un weekend in Paris sau i-as strange pt. biletu' de avion a lui Sofia din LA ca sa vina aici cand e urmatoarea Tarnita, plus ca as merge la Tarnita :)) Anyway, la female avem:

1. Tunia: "Mi-as cumpara tampenii inutile."

2. Cammy: "Mi-as lua haine."

3. Dede: " Mi-as cumpara haine."

4. Ella: "I-as strange ca dupa ce mai fac rost de 300 $ sa-mi cumpar un Ipad."

5. Profa Mate ( Sitaru ): "M-as duce la Barnes & Noble si mi-as cumpara carti."

6. Oana: "M-as duce la bowling."

7. Gabi: "As cumpara un imobil si l-as da in chirie."

8. Norina: "As strange bani pana cand as putea cumpara Obsessionu`."

9. Miha: "I-as strange pt. ca sa-mi cumpar o masina."

10. Rux: "As face Party, si restu i-as pune in ciorap."

11. Maria: "Mi-as lua haine, cosmetice, carti si m-as duce intr-o eventuala excursie."

12. Deea: "Mi-as cumpara haine."

13. Meda: "As merge intr-o excursie."

14. Vio: "Mi-as cumpara lucruri din mall care pana acuma nu mi le puteam cumpara din diverse motive."

15. Didi: "Mi-as lua o pereche noua de basketi, un telefon fain si poate un aparat foto."

16. Ilinca: "Mi-as cumpara multe haine."

17. Ale Oanes: "Mi-as lua haine, pantofi, genti, as merge la Ludus si i-as lua ceva la Thea sa nu zica ca's taranca."

18. Daniela: "Mi-as cumpara haine."

19. Cuka: "L-as cumpara pe Ico."

20. Ada ( Musi ): "Mi-as cumpara haine si papuci."

Ok deci astea is pesoanele (Female) pe care le-am intrebat. Am incercat sa aleg persoane de varste diferite, cu personalitati diferite and so on. Cert este ca, cam jumate din persoane spun ca si-ar cumpara haine, ceea ce arata optica femeii in legatura cu shoppingu` :)). Clar, cand vine vorba de citit vedem ca is foarte putine persoane interesate in asa ceva. Mai intalnim si cazul petrecerilor si a excursiilor, dar nu foarte des. Sunt persoane care i'ar strange sau iar cheltuii pe diverse obiecte mai mult sau mai putin importante. Anyway, cu sondaju asta am aratat ca, tot mai multe fete au pasiunea shoppingu' si infatisarea proprie, lectura are o totala descrestere si nu foarte multe ar face ceva memorabil, precum party sau excursii. So inca o dovada a expresiei "Who ever said money can't buy happiness simply didn't know where to go shopping." Daca ma intrebati pe mine, personal cred ca poti face si alte lucruri mai bune decat shopping :)). So asta o fost sondaju` facut la fete ;;). Hope you enjoyed it :D. ( Si scuze pt. fetele care ziceua de haine, pur si simplu imi exprim punctu` de vedere. :) )

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Quotes

 

Thea ♥ | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates