Dada and 28.

>> duminică, 12 decembrie 2010

Alohaa! Ce nepotrivit suna asta avand in vedere ca afara ninge si Aloha te duce cu gandu` la o plaja insorita din Hawaii unde se face surf si lumea bea sucuri din coaja de la nuca de cocos...Da oricum, din moment ce e duminica si nu am voie afara ca sunt racita am ales 2 subiecte diferite despre care sa scriu pe blog.

Odata ar fi Dada, colega mea de clasa din clasa 1. Cred ca ii printre cele mai sincere persoane pe care o cunosc. Tin minte cum din clasele mici stateam in unele pauze impreuna si pana alataieri cand la fel la ora de goegra am stat in aceeasi banca. Poate nu neaparat faptu ca am fost colege mo` facut sa am o parere diferita despre ea, cat si faptu ca vreo 2 ani am jucat basket la aceeasi echipa. Si la Targu Mures stateam in aceeasi camera cu inca cateva fete si majoritatea timpului facea schimb de paturi cu fetele ca sa doarma jos :))... Si bineinteles minunatele deplasari cu Domnu` Pantea in masina.. lucru care sigur nu il voi uita prea curand. Apoi o mai fost si clasa a 6-a, cand semestru 1 am stat in aceeasi banca si so vazut diferentele atat la note ( doara cum, media 9 lui Dada la mate ii unu din cel mai important lucru din a 6-a :)) ) cat si morale pot sa zic. Oricum...nom` fii noi Best Friends sau colege de nedespartit.. da in liceu, dintre colegii care o sa`mi lipseasca foarte mult o pot numara pe Dada fara ezitare.. Si daa... Cand ai nevoie sa razi, sa iti descarci probleme sau de un simplu sfat nu ezita sa apelezi la ea ;). I love you <3 !

Asa.. si cealalta parte ar fii cu 28 :|, pt. ca e postareaa 28 :|... Da la fel cu o fost chestie generala cu 23,si ca multi au supersitite pe numaru asta.. la mine e cu 28. Si aici am ceva prieteni nascuti in data de 28 din diferite luni, da nu are rost sa mai dau exemple. Totul incepe cand in vara, in 28 iulie am avut o zi oribila, mai precis plina de ghinion.. si apoi in continuare tot dadeam de 28 des.. si de 82 sau 14, numere care si ele au legatura cu 28. Stiu ca, aflase Calin de minunata mea superstitie si eram la Tarnita in august, cand m-am dus sa aduc capacu de la ceva oala parca..Anyway cand sa il dau vad asa gravat un 28 pe el.. si eram ceva de genu Cee?? Si Calin so apucat de ras dupaceia :)).. Apoi ca vad ceasu de vreo 5 ori pe zi aratand la minutar si 28 e un lucru bun. Sunt zile in care il vad la fiecare oraa... Datile de 28 si ele aduc ghinion in general. Acuma, 14 are mai mult legatura cu 28... da incepe sami poarte si ala ghinion de un timp incoace.. odata ca o fost zilele alea de 14 augusi si septembrie care o fost destul de ciudate avand in vedere ce so` inamplat ( long story :-j ) si..acuma miercuri parca la simularea de romana: 14. Crainic Dorothea. Buun :|.. Da oricum la numerele astea stie Norina mai multe lucruri :)). Si cam atata cred :-??

Mdaaa... deci asta e o simpla postare facuta mai mult din plictiseala intr-o banala zi de Duminica petrecuta in casa... Dar oricum, o postare despre Dada tot faceam eu mai devreme sau mai tarziu, si ce postare mai potrivita pt. 28 daca nu chiar postarea 28. So thanx for reading my post ! Arrivederci` >:D<

2 comentarii:

Anonim 12 decembrie 2010 la 22:49  

Si care sunt ceilalti colegi pe care nu o sa ii uiti in liceu?

Thea :] 13 decembrie 2010 la 17:23  

Cei cu intrebarea asta /:)?
Nam zis ca Dada e singura, dar am scris alti colegi in general pt. ca sa nu dau nume. Exista perioade cand ma inteleg mai bine cu unii si mai rau cu altii si tot asa. Si apoi decat sa am griji ca sa modific pe blog un nume, prefer sa fie asa. :)

Trimiteți un comentariu

Quotes

 

Thea ♥ | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates