Dezolantul ( = jalnicul ) Daunator.

>> joi, 9 decembrie 2010

OMG =))! Deci nu credeam ca ma poate bine-dispune ceva mai tare ziua asta :)). Avand un inceput groaznic de scoala inutila de la 8 la 2.. apoi o mai si plouat, am avut meditatii care astazi spre bucuria mea o fost ok, dupaceia am mers pe afara si Bingo :)) Ajung acasa, am vorbit asa vreo 20 de mintue cu mama si apoi m-am pus la laptop... si am inceput sa vorbesc cu Oana cand, i-am aratat o poza facuta in vara parca, pe care din coincidenta am gasito` in calc cu un prieten de familie de`al meu. Deci vreau sa zic ca asa poza rar vezi =)). Pe langa faptu` ca nu'l prea duce capu pe saracu copil.. mai si are niste talente in as si` face poze =)). Oana saraca so` pus si ea pe un ras isteric avand in vedere ca ii mai aratasem ceva poze da nici chair asa :)). Ce sa zic de altii :-j.. Bataie de joc totala =)). Adica pe Oana o marcase atat de tare prostimea incat sio` pus la status asta :)). Si eu in continuare rad cu ea si cred ca o sa radem mult si bine :)). Daaa..stiu ca pt. unii poate ii cea mai cretina postare a mea.. da nu m-am putut abtine sa nu scriu faza asta. Oana o zis ca neaparat trebe sa`l cunoasca intr-o zi pe respectivu` tip avand in vedere ca nu lo` vazut niciodata. Si daaa.. am tras concluzia ca este un Dezolant Daunator! =)). [ Eu inca nu ma pot opri din ras =)) ]. Cya ;;) !

2 comentarii:

Oana':x 13 9 decembrie 2010 la 21:42  

Decii:x:)) Clar trebee:>:))) sa mimi faci cunostinta cu coate goale'ala:))=)) .Ciudate poze mai ai in clac jurr:))!:)) Si ce putea fii mai amuzant ca asta?:-?? :)) nimik:)) pt noi!:x:)) .

Thea :] 9 decembrie 2010 la 21:58  

Dapai ce vrei si tu =)). Ii poza facuta in vara candva sau in perioada aia.. Si acuma am vazuto` dupa atata timp :O =)). Si m-am pus pe un ras hilar incat ti-am aratato` si tie :)). Si stiu ca vom rade in continuare mult si bine de astaaa >:D< !

Trimiteți un comentariu

Quotes

 

Thea ♥ | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates