Dreams.

>> luni, 6 decembrie 2010

Hello >:D<! Ce poate fi mai groaznic decat o monotona zi de luni in care nu faci nimica? Bine, pot fi mai groaznice o gramada de chestii, dar totusi.. e LUNI :|. Cine are chef de luni??? Dupa un weekend atat de relaxant si placut.. Da, oricum nu asta e ideea.

Banuiesc, adica sunt sigura ca majoritatea dintre voi aveti diferite vise noaptea. Pot fi niste fantezii ireale, precum fetele mici care viseaza sa ajunga printese si baietii care vor sa devina piloti de masini sau mari jucatori de fotbal. Se intampla insa sa fie si cosmaruri, vise pe care vrei sa le uiti si care te marcheaza pe moment destul de tare, si chiar si vise premonitive, adica ce visezi chiar se intampla.
Is o gramada de teorii despre asta, cum ar fii ca avem in medie 8 vise pe noapte, dintre care ne amintim 1 sau niciunul. Atunci cand visam cica ni se misca ochii, visele pot dura intre 4-5 secunde si cateva minute etc. Nimeni nu stie exact de ce visezi si asa...Oricum, ieri am gasit intamplator o poza pe facebook care avea scris pe ea ceva de genu: "I dream about the people that think of me."

Bun, si mie de ceva vreme nu mi foarte clara treaba asta cu visele. Odata ca, uneori visez lucruri care mai mult sau mai putin se intampla in viitor, apoi ba mi se intampla sa visez cu persoane care mi-s mai apropiate ( Prieteni, familie, rude, colegi etc. ) sau cu persoane care nu au absolut nicio legatura cu mine. Da, mai ciudat ii cand se amesteca toate la mine in cap si apoi ma bantuie visu` respectiv pana apare unu care ii ia locu. Recent, am visat cu, cativa prieteni care erau prieteni cu ceva persoane care le stiu asa, doar din vedere, iar majoritatea locuiau la mine acasa si foloseau unele replici care in trecut imi fusesera adresate de diferite persoane, in diferite momente si pe care inca le mai stiu. Si, sincer mi so parut foarte ciudat... adica era o persoana care chiar nu avea ce sa caute la mine in vis, si care cica era prietena cu niste preteni destul de buni de`ai mei. Si despre asta zic, pt. ca asta am visat alataieri daca nu ma insel. Creca in ritmu` asta in fiecare saptamana minim odata/ de 2 ori as putea scrie despre ciudateniile mele care se petrec in timp ce dorm.

So da, pentru mine cel putin visele au o importanta destul de mare. Imi pun unele intrebari la care sigur nu m-as fi gandit sau asa. So... daca si unii din voi considera la fel visele care le au sa stie ca nu is singurii care patesc asa, sau mai bine zis exista o persoana care pateste la fel ca si ei...vorba lui John Lennon: "You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.", din Imagine.
Nu prea cred ca are legatura cu ce am scris eu.. dar, asta este citatul meu preferat despre vise, care pe mine m-a influentat destul de mult in unele chestii pe care le-am facut.

“DREAM AS YOU'LL LIVE FOREVER, LIVE AS YOU'LL DIE TODAY.”

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Quotes

 

Thea ♥ | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates