Deja Vu.

>> marți, 14 decembrie 2010

Bonjour >:D<! Banuiesc ca toata lumea stie ce e acela un "Deja Vu". Ei bine,  e firesc ca toti sa avem din cand in cand asa o stare...depinde de situatie.. poate fi frecventa sau asa dupa mult timp sa ai o senzatie dintr-o data si sa-ti amintesti clipa respectiva din trecut ca si cum ai trai acum momentul. Asta am patit eu azi..

Martea ca orice alta zi fara sens la scoala, atata doar ca prezenta zapezii in curte a mai distins putin atmosfera.. acasa nui` iara mare lucru. Atata tot ca pe la 4 jumate am fost afara cu Oana si Cammy vreo 20 de minute ca apoi eu aveam patratu de mate.. si m-am dus cu Tunia si Cuka pe drum si la scoala am bantuit putin holurile intunecate de langa cabientu de bio si apoi am avut ora in minunata sala 29, clasa celor din F. Pe scurt o sala minuscula in care deabea ai loc sa respir. Si patratu o avut si el parte de perlele saptamanale cu Teorema lui Vlad si altele... si ca sa nu ma intorc singura de acasa, n-am avut de ales si am ocolit pe 21 cu Alex si Vlad. Dupaceia Alex o luato in drumu lui, si Vlad la fel, dupa ce amandoi au avut grija sa nu scap prea uscata in drum spre casa. Si asa ca frumos m-am intors singura.. Si in timp ce ascultam ceva melodie de-a mea ma uitam asa la un felinar din parc aprins si cum cadea zapada pe el. Si asa dintr-o data mi-am amintit de o seara din vara. Nu stiu de ce... dar stiu ca am trait exact senzatia aia de cand ma uitam la felinaru ala in vara. Si o fost cam creepy sincer.. mdaaa.. oricum banuiesc ca nu is singura care are asa niste stari ciudate dintr-o data, ca si aia cand incep sa-mi curga lacrimile din senin pe fata, fara sa ma gandesc la ceva neaparat anume.. Mdaaa.. si creca in privinta starilor mele deplasate sa zic asa Vero si multi altii ar mai putea completa.

Asa ca, cam asa mi-am trait un sentiment de Deja Vu azi... si sa fiu in tema cu alta postare: " De ce?" Nobody knows :|. So.. daca credeati ca sunteti singurii cu stari si chestii de genu astea ciudate, be sure that there's at least one person that feels the same. So than, Good Night >:D< !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Quotes

 

Thea ♥ | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates