Dupa 4 luni...

>> luni, 20 decembrie 2010

Soo.. creca toata lumea are in cap Craciun, Vacanta si din nou VACANTAA ! Ei bine, vacanta evident imi poate aminti de un lucru: VARA! Vara geniala care am avuto cu toate chestiile mai mult sau mai putin previzibile, cu o gramada de prieteni noi sau vechi si cu MULTA DISTRACTIE ! Ei bine, toate astea nu erau posibile fara Sofia, fata pe care am cunoscut-o in 2008 la tenis..si n'am prea pastrat noi legautra pana anu asta.. unde din nou prin intermediul tenisului ne-am petrecut ceva timp impreuna... Oricum, ultima data cand am vazuto` o fost in 20 august 2010, ultima mea zi in Romania inainte de Italia.... Si intr-o saptamana sau cat o fost perioada in care am vorbit mai mult am ajuns sa ne cunoastem foarte bine. Da, bineinlteles cand toate merg bine este ceva sau...Mdaa.. anyway pe cand m-am intors eu Sofia era deja in America.. si totul aprea diferit :|.. Am avut surpriza sa primesc un telefon de ziua mea de la ea care mio` picat foarte bine intr-un moment oportun :).. Si daca in rest am mai vorbit de cateva ori cu ea era totul ok.

Acuma, in Decembrie, mai precis pe data de 20 ( dupa 4 luni) am avut ocazia sa ne intalnim iarasi, din moment ce ea venise in Cluj de sarbatori.. Si evident ne intalnim.. incepem povestile clasice interminabile.. si apare oportunitatea de a merge la patinoar.. pe care in final am acceptato`. Inafara de faptu` ca eu din vina lui Calin am picat pe jos si aveam paru` ud si ca Sofia nu era foarte familiarizata cu gheata, everything was perfectly fine :). Ca sa completam tot am jucat un minunat joc de sah, unde, nesurpirnzator, pt. ca era evident ca asa se intampla, eu pierd :-j.. Si drumu` spre casa o avut si el peripetiile lui.. da in rest o fost o zi ok. Ce-mi pare cel mai bine ii ca insfarsit Sofia ii aici !! Si ca dupa 4 luni ne intelgem la fel de bine si ca totul merge grozav ;).. Bine.. singuru lucru care il mai am de facut sa fiu multumita de Craciun este ca impreuna cu Cipri sa'l spalam odata bine pe Calin si toate o sa fie bune si frumoase ;))..Good bye >:D< !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Quotes

 

Thea ♥ | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates