Delightful 2010....

>> vineri, 24 decembrie 2010

Alohaaa >:D<. Sa incep cu :

CRACIUN FERICIT SI UN AN NOU PLIN DE BUCURII TUTUROR! 

Mie inca nu-mi vine sa cred ca astazi e 24... si ca mai este o saptamana din 2010... Hmmm.. 2010 ... O gramada de lucruri de zis. Si asta o sa si fac, o sa povestesc partile mele preferate ale acestui an grozav, desi stiu ca mare parte le-am mai scris in alta postare (Moments!)

De 1 iaunarie eram in Viena... si apoi am fost o saptamana la ski. So school off for 1 week. After that, iara rutina zilnica de scoala, basket, pian. Scoala mergea destul de bine, am fost la 3 olimpiade pe judet, unde am reusit sa scot mentiune la fiecare. In februarie in schimb, am dat de o fata la basket, Karina, cu care vorbesc in continuare pana in ziua de azi, si cu care ma inteleg super bine. Pana prin martie, aprilie nu so intamplat nimica foarte interesant.. cam aceleasi lucruri doar. Ei bine, in aprilie so` schimbat umpic situatia..din vara eu vorbeam cu Norina... da nu si cu colegii ei de clasa.. Si, cum ziceam in aprilie am fost ine excrusie la Budapesta unde am inceput sa vorbesc cu mai multi colegi de`ai ei, clasa 7B. Apoi,  prin mai deja, treaba era destul de consacrata: Th. statea in pauze cu "aia din B". Daaa, mai precis cu Puric, Tunia, Cuka, Norina, Belc si Vlad... So after that, insfarsit vine vacanta 8->.

Summer! Da, summer.. o vara care la inceput o fost deadreptul oribila din cauza vremii, si faptului ca nimeni nu facea nimica toata ziua... nimeni nu venea la tenis, NIMIC !  Saptamana in care am fost in Turcia o mai salvat putin situatia, si apoi in Iulie o fost Tabara aceea geniala, TABARA VIATA :x ! Si ieseam mai tot timpu` cu Norina pe afara, unde ne distram cand eu faceam cu nervii din cauza unora :)).. Apoi, vine august, unde situatia so` mai imbunatatit.. Sofia era in Romania :x.. asa ca la tenis lucrurile stateau din ce in ce mai bine.. O fost apoi weekendu` ala la Tarnita, de unde o cam inceput totul, ca sa zic asa :-". Pe langa faptu ca, macar pt. o saptamana eram toti la tenis, m-am si ales cu prieteni noi... si saptamana aia o fost foarte foarte tare, doar ca totu` so terminat cand eu am plecat in Italia, o vancata superba!

Cu asta so` terminat vara 2010`. Si....in septembrie o fost ziua lui Calin, de unde no` sa uit SAMBURE DE LAMAIE !  Apoi... avand in vedere ca m-am inteles anu asta pretty good cu cei de la tenis, mi-am tinut ziua cu ei ;))... si o fost un lucru pe care eu nu il regret.. Si .. Noiembrie o avut si ea surprizele ei, iar acum, fiind Decembrie toata lumea e super incantata de Vacanta si Craciun :x. Pt. mine ce ii foarte fain, faptu ca Sofia o venit in Cluj ! Si acuma aproape 24/7 is cu ea, fiindca o consider una din cele mai bune prietene ale mele, chiar daca locuieste in America si o vad foarte rar!


Soooo...
BEST OF 2010!

1. 20 AUGUST!
2. Am vazut`o pe Francesca pt. 2 saptamani jumate. 
3. New friends: Karina, Tunia, Puric, Cuka, Vlad, Alex and so on.
4. Used to talk, but now good friends: Calin, Sofia, Dan etc. 
5. Am primit laptop nou.
6. Ziua mea + Tarnita din august.
7. Ultima saptamana de tenis.
8. Personality change.
9. Tabara Viata!
10. Certurile, bataile si rasetele zilnice de la ore, cu VERO :x !

... si lista continua.
  
Multumesc la toti pt. ca ati facut din 2010 un an G.E.N.I.A.L. :x Pe bune, o fost un an cu atat de multe chestii pe care nu le voi uita niciodata.. 
Merci :x.... si Sarbatori fericite inca odata tuturor!
   

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Quotes

 

Thea ♥ | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates