Summer !

>> miercuri, 20 octombrie 2010

Oh da, e dejaaa 20 Octombrie. Wtf? Cand trece timpu` asa de repede eu nu-mi dau seamaaa :|. Anyway, ieri am inceput sa ma gandesc la cum acum 2 luni pe vremea asta mi se rupea in 14 de tot, stateam pana la 10 jumate afara, ma trezeam la cat aveam chef si pierdeam timpu toata ziua cu Sofia in special. Si da, exact acum 2 luni pe vremea asta, adica in 20 august era ultima mea zi de tenis si ultima zi in Cluj, ca urmatoarea zi urma sa plec in Italia. Si da, o fost o zi geniala pe care nu o sa o uit EVER ! Tin minte cum la tenis insfarsit dupa ce am pierdut de 3 ori in dublu cu Sofia contra la Dan si Calin i-am batut [ Ma rog ii posibil ca ei sa ne fi lasat sa castigam sau asa habarnam, ideea era ca am castigat >:) ] si eram aman2 ceva de genu insfarsit am castigat si stuff like that. Ma rog, pe teren inca radeam in continuare de " You wanna go to the magazin with me to buy samanta ?" si in continuare mancam samanta :)). Pe la 12 am plecat ceva de genu ca eu trebuia sa-mi prind programarea aia idioata la coafor care era de la 1 parca si care evident imi stirca toata ziua. Si cand am plecat eu la 12 defapt o plecat toti :)). Eu apoi in graba de a nu intarzia fug tot drumu acolo, si termin cu toate pe la 4 cand incep sa-i sun pe astia sa mergem afara. Bineinteles ca la inceput exista motivu ca nu pot ca nu stiu ce fac bla bla, da pana la urma pe la 5 si 10 incepeam sa bantuim strazile Clujului :)). Apoi am stat, si ne-am plibat, intre timp Calin plecase parca si Norina nu stiu ce-o avut si ea de facut, da dupaceia so intors. Si dupaceia am mai stat pana pe la 8 parca cand Sofia trebuia sa plece, asa ca am plecat iara toti :)). Afara eu cu Sofia radeam intr-un hal de toate tampeniile posibile mereu :)). Si apoi Norina vine cu Sofia pana la mine, stau ce stau si eu plec cu Sofia catre casa bunicii ei ca sa o conduc, ca era ultima data cand o vedeam pt. cine stie cat timp. Si apoi pe la 9 ma hotarasc de iara ies afara si stau pana pe la 10 jumate. Si o fost din nou genial tot mai ales ca eu afara la 10 incepeam cu constelatiile mele :)). Si seara vorbeam cu toata lumea pe mess si facebook si eu ma plangeam ca nu vreau sa plec. Si, urmatoarea zi la 11 plec de acasa si peste vreo 2 ore eram in avionu catre Pisa. Si da.. cu asta se termina practic vara :|. Partea buna era ca in Italia o vedeam insfarsit pe Francesca, de care imi era  dor extrem de mult :x !. Da era nasol ca deja vara se terminase :|. Si aseara eu mi-am amintit toate chestiile astea si incepe de-mi curge o lacrima pe obraz asa din senin. Si in momentu ala mo cuprins o senzatie dinaia  asa ciudata :-??. Oh da, recent am descoperit ca locu ideal de mers in vacanta nu mai ii Hawaii sau Miami ca ii SEYCHELLES :x. Vai Dumnezeule, locu ala arata genial 8-> . Asa ca acolo o ramas ca o sa ajung eu odata candva in viitoru indepartat :-j. In orice caz, mi o groaza de Noiembrie si iarna asta de rahat cand ii friiig :|. Ca de parca mie nu mi in general destul de frig ca mai ii si iarna imediat :|. Acuma in orice caz capu imi sta la Vara mereu :)). Asa ca ... da :|. 2 Luni deja :-<. Horror :|. Anyway, ma intorc la my buisness, asa ca B-Bye :] !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Quotes

 

Thea ♥ | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates