Shian la cuai.

>> vineri, 15 octombrie 2010

Aloha >:D<. Deci astazi mi-am tinut ziua cu Cukiiiiina >:D< la Shanghai la care o venit si Rux, Tunia si Tritoana :)). Bineinteles ca toate intarziem, la Shanghai despachetam cadourile :)). De la Iunia am primit: Skittles, Mars, 5 bile, literele THEA din piese de scrabble, o pila de unghii, ceva bilute ce se folosesc cand faci baie, o moneda, pachet de orbit, sugus, un mar, un plus si un Dvd gol ( sper ca nu am uitat nimica :))) ), apoi de la Rux un rimel si o esarfa geniala :x, si de la Cuka o esarfa care si  aia e bestiala :x. Si la Shanghai toate am mancat pui cu bambus si unele din noi si cu ciuperci ;)). Iunia castiga pariu la mancat cel mai mult cu bete chinezesti, rux construieste Turnu Eiffel varianta chinezeasca, am mai barfit profi si o gramada de alte persoane si  mai radem ce radem, vine Daria in trecere si apoi mergem la Dana la cofetarie. Acolo am comandat 6 broscute pt. fete si tarta cu lamaie pt. mine :)). Am ras si acolo de ne-am spart cu chestiile ciudate din broscute si in final ne hotaram sa mergem in Matei sa jucam mima. Si la mima in Matei eu am facut echipa cu Rux contra la fete :)). Si bineinteles ca o fost cuvinte ciudate de la Cas pane, Saritura cu prajina la Informatie si Leucocite sau prostii deastea. In orice caz Norina so simtit implinita atunci cand Pu o imitat "Pitipoanca de pe Turzii :))"Si apoi pe la 9 jumate plecam. Daaa.. o fost totu deadreptul genial >:D<. Si o fost foarte foarte foarte fain >:D< :)). Daaa deci asta o fost a 2-a zi de nastere, la care am aflat cum se zice la multi ani in chineza: Shian la cuai. Oh da.. si poimaine e ziua lui Cuka >:D<. Si nu pierd ocazia sa-i zic LMA de acuma :*. Si asa o decurs minunata zi de nastere :x >:D<

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Quotes

 

Thea ♥ | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates