Cum se desface un pomelo fara un cutit.

>> marți, 26 octombrie 2010

Asa, deci dupa cum bine mi-ati vazut postarea cu October de la inceputu' lunii in care am un calendar acolo cu dati importante din Octombrie, ieri, adica in 25 oct. o fost ziua Pomelo :x. Si o dus Rux si Cuka cate un pomelo la scoala pt. Gusti, ca eu is cu Iunia am uitat :)), asa ca am dus azi. Si atunci ne vine ideea ca trebe sa si desfacem unu. Am stabilit ca facem asta in pauza mare ca sa avem mai mult timp sa'l curatam si toate. Dimineata la prima ora pomelou` meu zbura prin clasa drept minge si toata lumea : SI EU VREAU POMELO :)). Si in pauza mare vine Gusti afara cu Pomelo, si neavand un cutit am folosit lama de ascutitoare din pormoneu' lui Rux [caruia ii multumim ca are o lama inauntru mereu =))] si am inceput sa il ciopartim. Prin curte zburau coji de pomelo si toata lumea se uita ciudat la noj :)). Da dupa ce il curatam vine partea cu ruptu unde bineinteles cele 2 maini stangi ale mele o fost de folos :)). Si am inceput sa impartim pomelo in curte si la colegii mei si a lui Tunia de clasa, si mai multi veneau pe noi "Imi dai si mie pomelo :o3?? / De unde aveti pomelo?? / Si eu vreau pomelo !!!". Asa ca toti care se uitau ciudat la noi de dimineata ca umblam cu pomelo dupa noi pe coridor o ajuns sa vina la noi la cersit :)). Si eu cu Iunia cum avem o inima foarte mare am imaprtit cu toti, si aveam speranta ca Gusti ne da is celalalt Pomelo sa il desfacem da, mamaliga lui ca nu o vrut :)). Asa ca n'am mai avut alt pomelo de mancat la scoala desi toti intrebau de pomelo :)). Si apoi am avut nush ce tehno si bla bla si in fiecare pauza radeam de foile vietii cu Nume si Loc si Verbe si ce mai ii de scris :)). Asa ca foarte faina o fost ziua Pomlo care o fost celebrata defapt in 26 nu 25 oct. :)). Oh, da si veneau la mine colegi de clasa care imi ziceau "E ziua pomelo??? " Si eu am zis ca da, si se intorc ei catre mine si fac " LA MULTI ANI :)) !" In orice caz o zi foarte foarte tareee. Si da, pregatitiva ca ziua Meduzelor Smochinuta se apropie, asa ca astept smochine, si nu smochine uscate ca alea nu imi plac. So cya later :] !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Quotes

 

Thea ♥ | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates