14.

>> marți, 12 octombrie 2010

Asaaa deci, in weekend o fost ziua mea si am facut 14 ani. O fost genial tot incepand de la filme si terminand cu basket si asa :)).[ Mai multe detalii nu dau]. Anyway am primit o gramada de chestii, adica mult asteptatu portofel care de maine o sa aibe poze in el, Little Black Dress :x [ Pt. ca iubesc parfumu` ala], bijuterii, o cana, Sampanie, bani si stuff like this. Daa.. si imediaat trebe sa merg sami fac si buletinu si iata ca o mai trecut inca 1 an :|. Timpu zboara, pe bune daca nu :|.
Vineri merg cu Cuka[ pt. ca ziua ei e in 17] la Shanghai si ne tinem ziua acolo si cu Rux, Belc, Vlad, Tun si Norina :D:). Practic "Aia din B" si cu mine :)). Daaa.. si cam atata :D:).
Oh da =)). Si am aflat ce era Gumita si Boltz >:). Deci acuma nu is ciudata care nu stie asta si nu mai is pitica pana la 1 martie :)). Oricum ciudata tot raman, mai ales dupa intamplarea de ieri cu geaca pe cap =)). Daaa :x. In orice caz saptamana asta cu ziua mea o fost geniala total, nas schimba nimica la ea si tot ce pot sa zic e ca vreau sa vina  9 oct. din 2011 mai repede =)). So yea >:D<. This is what happend in the beginnig of my 14th year of life.
Cya :x >:D<

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Quotes

 

Thea ♥ | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates