5 Bani.

>> duminică, 24 octombrie 2010

Oh da :)). Deci dupa nume suna cam ciudata postarea :)).  Asa, deci cum bine stie toata lumea o fost weekend nu stiu ce stuff. Si eu sambata am fost singura acasa si o fost foarte tare :x, apoi aseara m-am uitat la Troia, filmu la care Norina nu ii intelege finalu si de ce nu o murit Ahile mai repede =)), oh si da o fost luna plinaaaa 8->. Anyway, astazi iara am fost singura vreo 3-4 ore nu mai stiu exact cum o fost :)). Si am pierdut vremea nu stiu ceee. Apoi la 6 jumate cam asa decidem cu Oana si Cammy ca mergem afara si bla bla. Vine si Norina, apoi pleaca Cammy si pe mine in momentele neoportune ma bufnea lacrimatu din cauza ca imi era somn, in timp ce alea 2 tot ziceau rahaturi =)). Si ne plimbam ce ne plimbam prin Farmec si pe Bucuresti, si vine Calin. Mie imi era un frig de sloiu` de gheata era 0 :)). No o conducem pe Oana, si aia 2 inteligentii cica sa stam jos pe bari. Eu parca nu eram destul de congelata, mai si vroiau sa stea jos si inca si pe bari :)). La 9 pleaca Norina, si noi mai ramanem afara. Il intreb eu pe Calin daca are monede de 10 bani [ am 96 =))] si imi da una de 10 bani si o moneda de 5 bani. Si cand eram in fata scarii imi amintesc de io pun in buzunar. Numa ca isi aminteste si el si mio pune mie inapoi in geaca, si eu am zis ca nu o arunc pe jos. Si de acolo vreo 10 minute de fugit bune mo facut de m'am incalzit. Fugeam cu o moneda de 5 bani in mana pe toate strazile si incercam sa il prind pe Calin :)). Intre timp mi so pus si leziunea de la mensicu stang in functiune cand era sa fac sfoara acolo :)). Si apoi bineinteles ca iara incep sa il fugaresc sai dau rahatu ala de moneda :)). Si reuseste sa intre in scara insfarsit si el repede urca sus :)). Asa ca am aruncat moneda la 1 si acolo inca o ramas in pace =)). Si daa :)),  pe la 9 jumate ajung acasa si , NU IMI ERA FRIG!!! ( nu ca ar fi de mirare de ce =)) ). Asa deci ! New Stuff ! :

1. Sarbatoarea de 1 Noiembrie cica se numeste "Luminatie", da eu tot sarbatoare de 1 Noiembrie ii zic :)).
2. De Halloween nu stiu cum, da fac eu cumva de ii dau la Calin o moneda de 5 bani sa ma tina minte =)).
3. Zilele fara mama acasa sunt geniale :x.
4. Nimica nu intrece Fisticu ascuns in sertare =)).
5. Nu mergem prea curand in Farmec cand mi somn si ii luna plina :)).
6. Nu inseamna ca daca ai paru prins cand te culci, trebe sa si dormi pe burta =)).
7. Melodia lui Smiley trebuie schimbata
Si in final :
8. Adresarile ciudate au mereu o explicatie :)) =)) [Si la asta stie Norina exact la ce ma refer :)) ]

Asa ca asta e povestea minunatei monede de 5 bani.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Quotes

 

Thea ♥ | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates