Franar si Mangan.

>> vineri, 29 octombrie 2010

Aloha :x. Deci, suna cam ciudat sa fie la nume franar si mangan :)). Partea cu franar vine de alaltaieri, cand am ajuns de la scoala, si ma intreaba Cammy daca vreau sa merg cu Ea, Vio, Roxy, Ketzy, Hetea, Topan, Zizi, Darius, Andi si Cata la meciu de fotbal de la 6 jumate. Si o sun pe mama, nustiu ce si ma lasa evident. Asa ca dupa ce mi-am terminat pianu, la 5 ne intalnim in fata la Avram toti si dai sa sune catre Gruia :)). Evident ca noi o trebuit sa mergem pe drumu mai lung si sa batem jumate din strada Horea inutil, ca apoi sa ne intalnim cu Hetea si Ketzy si sa incepem sa urcam dealu ala :)). Si bine merci ajungem acolo pe la 6 si 10 si toti la magazin cu Suc, Ceai, Popcorn si stuff. La meci acolo m-am intalnit cu Barstan care era cu Raul, fostu meu coleg de clasa pe care nu creca l-am vazut de vreo 2-3 ani buni si apoi merg inapoi la astia. Eu si Cammy stateam degerate acolo si asteptam sa vina pauza sa mergem sa ne luam cate un ceai sa ne mai incalzim. Prin minutu 30-40 ceva de genu dau gol astia si no foarte fain. Apoi in pauza am stat la baie si savuram ceaiu acela fierbinte care era minunat pe vremea aia rece unde inghetaaai :)). Si trece si repriza 2 cumva, scor final 2-0 :>. Si bineinteles ca atunci cand sa iesim, am reusit cumva sa mergem in 2 directii opuse, si vorbea Andi la telefon cu Hetea si ii zicea ca suntem la iesirea de la intrare =))). Noi nu mai puteam de ras acolo, si astia sa se dea umpic in schema sa gandesc sa mearga in cimitir, si bineinteles ca stau vreo 2 minute si apoi fugeau toti ca bezmeticii pe deal in jos :)). No si pe drum mai povestim ce povestim si stuff like that. Zizi saracu trebuia sa piarda vremea vreo 2 ore prin Cluj pana avea trenu asa ca so dus cu Andi, Topan si nu mai stiu care pe afara. Si noi restu ne vedeam de drumu nostru spre casa inghetati cum eram si bla bla :)). Anyway, ajung acasa si incep sa vorbesc cu o gramada de lumee si asa :)). Maria nu putea crede ca m-am intalnit cu Gorcea, profu ei de mate acolo care dadea niste explicatii pe acolo si daaa :). Asa ca numele de franar vine de aici :)).
Partea a 2-a cu mangan, evident are legatura cu Chimia >:). Si reactiile chimice alea de cacat de descompunere cu mangan care eu nu le pricepeam si ma chinuiam acolo ore in sir, pana cand Vero ( Si nu ma refer la colegamea de banca) m'o mai luminat umpic, ca ea clar stie chimie :)). Si am botezat'o Mangan de la asta :)). Si Dia, ca despre Dia era vorba la Franari si'o capatat binemeritata porecla de franar :)). Si astazi cand am fost cu Norina la biblioteca am inceput sa ii arat ceva cantec din Impact stupid, la care, bineinteles imi vine mie stralucita idee sa modificam contextu :)). Si de acolo, radem de nu mai putem de Franar si Mangan =))). Oh daaaa :>.
"I said a franar, cika franar. I said a franar cika franar. I said a franar cika baietasule cica copile cika franar."
"I said a mangan cica mangan. I said a mangan cika mangan. I said a mangan cika tsukateas cika tsukateas cika mangan. " =)))=))))). Da Norina, pt. ca numa noi putem face asa ceva :x :)). Si cu asta incepe binemeritatu' weekend, " Cika Tsukateas =))". Si Voilla ! >:D<

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Quotes

 

Thea ♥ | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates