Short.

>> duminică, 9 ianuarie 2011

Creca asta e cea mai scurta postare pe care am facut-o vreodata.

Azi, dupa ce am ajuns in minunatul Cluj, am stat ce am stat acasa, si apoi am fost afara. Prima data la Norina, unde saraca fata nu mai putea de ras cand auzea povestile mele.. iar apoi cu minunatul meu Tata. Si, eu cu tot cu febra mea musculara minunata fugeam ca intarzii acasa. Si dezbateam planul cel nou care mio venit mie in cap si care sper sa functioneze ( chiar daca Tata nu lo` reusit si crede ca si eu o sa pic in propria plasa, nu ma dau batuta yet ), cand eu ii zic de faza cu cizmele de ieri din SCS. Apoi, in timp ce tot vorbeam vine replica mea in legatura cu tocu =))). Mai mult de atata creca nu am putut rade... Mdaaa, poate pentru unii ii ceva de genu /:). WTF te plictisesti??

Da, ziua asta mi-o demonstrat ca esti 0 taiat in 45327452384 daca nu ai prieteni langa tine.

So, just wanted to say that now I realised that my life would have a diferent twist if my DAD wasn't a part of it. Ily >:D<

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Quotes

 

Thea ♥ | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates