Coincidente.

>> luni, 3 ianuarie 2011

Deci..parca ieri cred, m-am tot gandit la coincidentele care mi sor` intamplat...incepand cu "Ce mica-i lumea", si chestii super ciudate. Da sa le iau pe rand...

Faza asta cu persoanele e foarte des intalnita. Cel mai recent stiu ca, mama lui Sofia impreuna cu Sofia o venit la noi.. si vorbeam ce vorbeam si se ajunge la intrebarile ca unde ai copilarit si asa. Si afla ca ambele o terminat liceu la Balcescu si ca o stat la 5 minute una de alta...dupaceia, acum cativa ani eram la ski si picasem pe partie. Si se opreste cineva sa ma intrebe cum ma simt, ma uit si o vad pe Tania. In Austria ajung sa ma intalnesc cu ea. Apoi de plimbarile zilnice cu fetele cand vedem zeci de cunoscuti ce sa mai zici :))...

Alt gen ar fi ca, uneori de exemplu imi pun statusu legat de ceva, si apoi patesc ceva cu asta..Aveam can't go far but you can always dream [ aici Norina stie la ce ma refer :)) ], si noaptea aia so intamplat ce so intamplat cu asta .. Ciudaaat :|.

De coincidentele mele zilnice cu 28 si asa nam ce sa zic... si mai is inca o gramadaaa...

Oricum, poti zice ca, Coincidentele is un lucru destul de fain din viata.. cel putin dupa parerea mea.. B-bye :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Quotes

 

Thea ♥ | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates