Knowing when a person cares about you..

>> joi, 20 ianuarie 2011

Hello :)... So, toata lumea o inteles la ce ma refer din titlu. Sa zicem ca, saptamana asta mo apucat nebuina :)) [ ?, someting like this ] incat iara am inceput sa ma comprot imatur in legatura cu o faza...si, le-am zis mai multor prieteni de asta etc.. si toti mio zis ca daca asa cred eu ca e bine, asta e,... inafara de Calin, care o inceput sa ma faca anormala si asa... si ma gandeam ca wtf? I mean de ce trebe sa se ajunga asa departe din tot.. pana la urma o fost decizia mea.. so nu inteleg de ce s-ar fi suparat Calin :-?? Pana cand, miam dat seama ca defapt ii pasa.. ii pasa ca m-am comportat ca si o imatura, cand nu trebuia sa ma comport asa... si prin faptu ca mo` facut cum mo facut, mai tarziu mi-am dat seama ca o facut si asta inspre binele meu.

So da, asta o contat allot to me... sa stiu ca, chiar daca fac unele decizii stupide si gresite uneori, am si prieteni care imi zic "Trezestete Theaaa!!!!", si care nu ma lasa sa fac cemi trece prin cap un doi`.

Asa ca, prin asta mi-o demonstrat ca: 
"A DAD WILL ALWAYS CARE ABOUT HIS DAUGHTER, NO MATTER WHAT SHE DID !" 

Si ca, sa fii sincer e un lucru ce conteaza enorm de mult! Decat sa auzi prefacatoreli cum ar fi ca ce bine iti sta paru` azi cand defapt ai o matura'n cap, mai bine zici direct schimba-ti freza. Poate ca, "doare" la inceput, da iti dai seama apoi ce bine o fost ca ti-o zis cineva defapt ceea ce trebuia sa'ti zica, nu ceea ce vroiai sa auzi de la cineva.

So thanx` Calin, thank you because you care about me :* !  

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Quotes

 

Thea ♥ | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates