Ce'nseamna sa razi....

>> luni, 24 ianuarie 2011

Da, bun toata lumea stie ce inseamna sa razi.. da e vorba de glumele alea venite de nicaieri ale lui Sheena, care enerveaza pe toata lumea >:) [ Citez: Me he heeee !] No, si intr-o minuata zi de sambata, neavand ce face ne-am strans mai multi [ Eu, Calin, Cip, Sheena, Dani si pt. mai putin timp Vlad si Oana] si ne-am dus la biliard, sportul imposibil cu mingi =)))... Si bla bla bla stam ce stam acolo, bineinteles ca vine Sheena cu ideile ei traznite de a tine prelungitoru ala, sau cum so numi cu picioru si muuulte altele :))... Bineinteles ca facea o gluma la fiecare 34 de secunde :))... Si apoi ne-am dus fain frumos in Mc si am mancat placinta toti, inafara de Calin, care avea nevoie de mai mult decat o placinta. [Intre timp Sheena cu Oana si Vlad plecaseraa].. Si ma rog no fost mare lucru..

Apoi , duminica iara.. ce sa facem.. ce sa facem... Mergem la bowling >:)... Foarte tare faza, ajungem acolo.. eu, Cipri, Calin si Sheena.. si, de parca nu se putea altcumva, eu castig.. macar aici daca cu biliardu is paralela total :))... Si apoi, de parca nu era destul de bine la bowling.. am hotarat sa mergem iarasi la biliard, unde tata si fiica au facut o echipa buna incat sa castige la 3/5 >:)..Aaaa, da trebuie admitata tehnica lui Sheena de a lovi bila cu cealalt capat al tacului =)).. Apoi Calin o crezut ca daca pleaca rezolva ceva.. noi ne-am intalnit cu Popescu din nou, care nici de data asta nu platise.. si am hotarat "sa plecam".. vazand ca Vlad o plecat, ne-am intors inapoi, si, Calin isi daduse seama ca no facut bine ca o plecat si so` reintors... Ca sa stam pana pe la 9 si unsfert si apoi am plecat in drumu` nostru fiecare... Ajunsi in fata blocului meu, am zis sa mai ramanem putin, asa ca m-am dus sa mai imi iau o hainaa... Si Calin nu stiu ce tot borborosea pe acolo.. pana cand i-am aplicat o regula de corectie ala` Thea si zici ca era ca o batlagea pe fata :"> .. razbunarea imediat venise, in mai putin de 5 minute eram Craiasa Zapezii.. Si de parca nu era destul, Cipri, ca sa bine-dispuna totul il provoca pe Calin, exact ceea ce nu terbuia sa faca...Toate bune si frumoase pana ce trecem de Farmec.. unde Pam Pam..Eram craiasa zapezii again =)).. Si, ne-am dat seama apoi ca am stat cam mult.. si ne-am dus fiecare catre casa.. Inafara de faptu ca am auzit povestea celor 3 Iubiti, unde am ras de n-am mai putut am stat seara in continuare in casa

Si, azi, in minunata zi de luni.. dupa scoala care o fost cum o fost, pana pe la 6 tot stateam ca ciumpalacii in casa, pana cand draga de Sheena zice sa iesim afara... Buun, si mergem afara :))... Undeee =)) [ citez: FAAAAA/ AIII ALAAH =)))] am cam inghetat putin.. si vine momentu de revelatie al lui Sheena, unde tot ce vedea scris avea legatura cu Cipri.. defapt tot ce era in  juru nostru avea legatura cu Cipri =))... Bine, ca avea toate lucurile la fiecare colt de strada puse in pungi si ca isi face club sportiv am inteles.. Da faza cu : "CAND MERGEM LA FRIZER ?!?!" o fost perla zilei =)).. Atata umor intr-o fata rar mai vezi.. Da si partea faina era ca noi radeam pe acolo, si Cipri radea si el ce radea in timp ce rumega umpic de imediat topea zapada [ Nu Sheena :> ? ] Bine, faptu ca Sheena mai trebe sa invete putin sa umble si ca o vede la fiecare 200 de metri pe fata Bila e deja normal :)).. Foarte tare pe scurt !

Ai Alaah, ce zile mai avem =))...!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Quotes

 

Thea ♥ | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates