New People - New Friends

>> duminică, 30 ianuarie 2011

Bonjour! So, nici no` inceput bine 2011, ca am cunoscut direct si indirect mai multe persoane cu care am ajuns sa ma inteleg acuma foarte bine....

Cipri: Pe Cipri il stiam de la patinoar, adica din Decembrie candva... Anyway, am mai vorbit de rev pt. ca si-o facut revu` impreuna cu, Calin, cand eu eram la ski.... Si, apoi so` nimerit odata ca am vorbit pe mess.... si intr-o vineri eu am fost in Leul cand era Calin, Cipri, Dani si mai multi... si asa am inceput sa vorbim mai multe, incat acuma, impreuna cu Sheena si Calin iesim destul de des, la un biliard, un bowling sau pur si simplu pe afara cautand un loc unde sa stam :))..

Sheena: Intr-o sambata, Calin ne-o chemat la un biliard pe mine, Cipri, Dani, si Sheena.... Asa am cunoscut-o.. Si, trebe mentionat ca ii printre cele mai tupeiste.traznite.amuzante.zapacite.distractive persoane pe care le cunosc.. Si nu exagerez, pe bune :)).. Sheena le comenteaza la toti pe strada, te face sa razi mereu, mai ales facand legatura intre 2 lucruri ce nu au absolut nicio legatura intre ele.. Si chiar imi pare bine ca am ajuns sa o cunosc insfarsit !



I'M SO GLAD TO KNOW ALL OF YOU GUYS !


♥ ♥ ♥   

2 comentarii:

adi,  31 ianuarie 2011 la 09:35  

Sa ma chemi si pe mine cand mai mergi cu sheena:))

Anonim,  7 februarie 2011 la 16:01  

bine , te vom chema :))))


Sheena .

Trimiteți un comentariu

Quotes

 

Thea ♥ | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates