Queen

>> miercuri, 11 aprilie 2012

Nu-mi vine sa cred ca am trait momentul in care sa ma plictisesc de RockFm. Pur si simplu, iubesc postul ala de radio, dar ii atat de enervant faptul ca gama lor de piese ii foarte restransa.... Oricum, o sa-mi placa mereu RockFm, doar ca iau momentan o pauza. Piesele din calculator le stiu pe de rost, daca mai ascult Maroon 5 o sa ajung sa-i urasc fiindca fiecare piesa dealor creca am ascultat-o de peste 100 de ori, si fara sa exagerez acuma.

In weekend am fost la Baisoara cu niste colegi, foarte fain, da nu asta-i ideea. Cand mergeam incolo, aud difuzata la radio melodia "Love of my Life- Queen". Iubesc melodia aia din tot sufletul, uitasem de ea complet. Si cand am ajuns acasa primul lucru care l-am facut o fost sa imi scot melodia... Si atunci imi vine ideea sa scot toata discografia Queen. De atunci non stop merge Queen la noi in casa. Pur si simplu ii iubesc, IUBESC !

Cand ma gandesc ca fratele lui tata, Adi ii fan de nu stiu cat timp Queen mi se pare perfect justificat. Tin minte cum imi povestea ca inca regreta ca nu a fost la concertul lor la Budapesta cand avea 14 ani. Dupaceia, din cauza ca Freddie ne-a parasit pe toti in toamna lui 1991, nimeni care nu auzise Queen live nu mai avea ocazia sa-i intalneasca vreodata. Ma consoleaza faptul ca m-am nascut cu 5 ani mai tarziu.. Da ce ma gandesc ii de ce Queen inca ii difuzat la radio dupa 25 de ani fara nici o problema, si daca auzi o piesa de anu trecut reactia la 99% din persoane ii: ce-i cu vechitura asta? Ce se intampla oamenilor, de ce muzica din zilele noastre ii o muzica de rahat pe care nimeni n-ar da doi bani. De ce legende din anii '70, '80 si asa is mai admirati decat toti ragusitii zilelor noastre?

All I know is that we're doing something WRONG !!!



"She's a Killer Queen
Gunpowder, gelatine
Dynamite with a laser beam
Guaranteed to blow your mind
 Anytime
Recommended at the price
Insatiable an appetite
Wanna try?"

Cred ca n-are rost sa iau hituri in parte si sa zic de ele. Bohemian Rhapsody, Somebody to Love, Crazy little thing called Love, Don't stop me now si bineinteles WE ARE THE CHAMPIONS ! Melodii consacrate care se asculta in ziua de azi si par perfect normale. 




Si de asta iubesc eu Queen...


♥ ♥ ♥

1 comentarii:

Anonim,  22 iunie 2012 la 16:16  

beautiful music and art on your blog <3 keep it up>:D<

Trimiteți un comentariu

Quotes

 

Thea ♥ | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates