99- Tampenii ... ♥

>> joi, 19 aprilie 2012

Postarea cu numaru 99 de pe blog :>. Asta trebuie sarbatorit intr-un fel sau altul...
Stand de vorba cu scumpul si iubitul meu tata, am sesizat ca is dependenta de cuvantul TAMPENII. Pe langa mi-am dat seama ca absolut tot in jurul nostru ii o tampenie.. Serios :-??

Ce ma defineste in primu rand ii ca, vorba lui Dragos, mananc "Tampenii nesanatoare". Bineinteles ca is niste tampenii ca am putea trai toti fara ele, numa ca no, de ce sa ne abtinem :))?

Dupa asta, ni se pare o tampenie tot, mai ales la scoala. Sincer, is de parere ca 90% is tampenii inutile cu care poti sa traiesti bine mersi si sa fii la fel de tare, da trecem peste..

Punctu cel mai important: sa fim seriosi, cine nu face tampenii la viata lui :))? Si sa-mi zica careva ca no` facut nimic si nu-l cred. Pana si sfanta de mine se lasa corupta in situatii speciale :> ( ce discreta mai pot sa fiu =)))) )....


Asa ca ii simplu tot,  Tampeniile fac parte din viata noastra din orice punct de vedere :-?? Mai ales in trecut te gandesti ce tampenie am facut, dar poate ii o tampenie ce n-o regreti ( discreta part 2 =)) ).

I LOOOOVE TAMPENII ( 3 :> ! ) =p~ 

♥ ♥ ♥ 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Quotes

 

Thea ♥ | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates