NERVI.

>> marți, 21 iunie 2011

So, toata lumea , sau ma rog, majoritatea se gandeste ca avem cu totii nervi acum din cauza "Examenelor". Da, nu zic ca nu suntem stresati sau asa, dapai ce naiba, is facute sa stie toti din tara. S-o vazut la Romana, mie una mi s-o parut usor, ca m-am incurcat la compuneri si una alta, nu contest, dar o fost la nivel incat sa se poata descurca toti, deci s-o lasam mai usor cu sucza asta oarecum :)). Eu una am nervi pe altceva. Senzatia aia cand astepti un lucru atat de tare, ATAT DE TARE, si cand vine momentu sa se intample, insfarsit [ la inceput te gandesti: Nu-mi vine sa creeeed ! INCREDIBIL ! ] te intrebi : Eu am vrut asa ceva? Ce ma-sa :|. N-am neovie de asta, nu vreau asta, si stiu asta. Ei bine, exact senzatia aia o am eu acum. Imi vine sa-mi dau palme, da palme la greu si sa ma fac tampita, in toate felurile cand ma gandesc "ce-mi trebuia". Acuma, nu stii cum sa faci sa scapi de asa ceva. Poti sa ajungi sa fii considerat ca si oricine altcineva din situatie, fiind "dezamagita" in cel mai neoportun moment, ca poate s-o plictisit unii sau asa le-o venit sa faca, mai bine zis asa o avut chef (:|, sau poti fii cea/cel care face exact contrariul, spune STOP cand nu e prea tarziu. Si, sunt momente cand toti trecem prin asta, si ba ne e rusine, ba ne e mila, ba nu vrem sa "ranim" pe restu. Daca pierzi ocazia, gandindu-te : Hai sa mai incercam odata, ca nu-i moarte de om, sau zicand : Te-ai schimbat radical, lucrurile vor fi altcumva de acum incolo, defapt nu rezolvi nimica. Cum spune si clasicul citat " Lupul isi schima haina, dar naravul ba." Si n-ar fi prima data cand patesc asa ceva. Tocmai, gratie minunatei mele prietene pe care o iubesc nespus 8-> [ mda, NOT AT ALL !] am luat o lectie buna, pe care inca o regret ! Probabil era invatatura de minte, si o fost o buna perioada de timp. Same thing , now :|. Stii cum se termina tot, stii ca TU ai de pierdut din nou.  

"You can say GAME OVER. Or will you give the other one as many chances as it wants?"
 DAD : 20/6/2011
  
Cata dreptate in chestia aia.  Jocul e in mainile tale, tu alegi ce sa faci mai departe. Si cand nu stii, probabil iti vei da seama de varianta "corecta" atunci cand e prea tarziu.

"You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else."
Albert Einstein 

 ♥ ♥ ♥

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Quotes

 

Thea ♥ | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates