Influente.

>> joi, 16 iunie 2011

Aloha >:D< ! Mda, am sesizat ca de mult nu am mai scris asa ceva pe blog despre viata de zi cu zi. Si, stand asa frumos si vorbind una alta cu cativa prieteni, ma gandeam ce mult te influenteaza persoanele cu care stai. Ai momente si momente, cand stai cu colegi, cu un prieten, cu cei de afara si parca esti altfel in toate aceste posturi. Eu tin minte ce copila eram vara trecuta, imi vine sa-mi dau palme cand ma gandesc :O :">. Zici ca aveam 7 ani, sa mor eu de nu. Faceam cele mai penibile chestii, sarbatoream niste zile care nu insemnau nimica aproape in fiecare zi, so on so far. Evident, stateam in preajma unei foste prietene, ca altcumva nu o pot numi :">. Toti ziceau: ce dracu iesi atata cu ea, ce ti se pare asa interesant. Eu , cu ale mele : Ma lasi /:), stiu eu ce-i bine si ce nu! Ca norocu ca, o faza de dupa ziua mea mi-o deschis ochii :x. Doamne-ti multumesc =)) ! Cu toate ca am avut de pierdut atunci mult si am "indurat" porecle o gramada de timp, am inceput sa fac diferenta intre oamenii care au caracter, si oamenii care urmeaza turma ca sa zic asa. Sau, cel putin asta cred acuma, si am impresia ca nu gresesc. Elimini unele persoane total, altele partial si te imprietenesti cu altii, si tot asa. Sau, ajungi sa vorbesti cu prieteni, nu vorbesti si voresti iar, ceva de genu :)). Dar , oricum, stiu sigur ca pe mine m-au influentat anu trecut cel putin foarte multe persoane, zici ca eram alta in preajma tuturor. Acum nu, mi-am dat seama ca daca nu sunt EU, ce rost mai are sa fiu defapt :))? Nu zic ca poate nu mi-am schimbat din atitudine, pana la urma e normal, dar ma simt in largu` meu ca sa zic asa. Si, cred personal ca e foarte bine :x ! Asa ca nu va mai lasati influentati de unele IMPRESII sau asa ceva, ca nu are rost, NU MERITA :* ! 

Be yourself every day of you life!

[Trebuie sa mentionez ca DAD si SIS m-au ajutat foarte mult
 in ultimul timp, asa ca le multumesc lor in mod special >:D< !]


 ♥ ♥ ♥

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Quotes

 

Thea ♥ | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates