Best Weekend !

>> luni, 27 iunie 2011

God, Just had one of the best weekends of my life, seriously ! :x ... Vineri dimineata, stresul pe care il aveam toti din cauza examenelor, se afiseaza rezultatele. God thank you ca am reusit sa le iau calumea, fiind a 3-a pe scoala cu 10 si 9,50 b-) :)). Toata lumea fericita nu stiu ce, eram multumita ca imi iesea media de admitere in final 9,80 :). Si , ajung acasa, mananc nu stiu ce, ma intreaba Nicu cum am facut la examene, ii spun una alta, si nici nu trec bine 2 minute si vad ca am un iPhone pe masa 8->. GOOOOOD :x, extaz :x :)). Aia am facut toata ziua, l-am butonat una alta, si urma sa plecam la Tarnita seara, dar din pricina pacientilor lui mama s-a amanat si am plecat sambata de dimineata.... Si, fiind ocazia admiterii mele la liceu, mama a considerat ca am voie sa duc vreo 3-4 prieteni de ai mei, care vor sa vina. In ciuda vremii care a fost cum a fost, personal cred ca toti s-au simtit bine :)), si things got again another twist. Am facut baie, am jucat carti si una alta, ne-am uitat la filme [:)), mda :">], si in acest fel avand rezultatele bune, un telefon nou si cel mai improtant prietenii aproape am reusit ca dintr-un weekend oarecare sa facem unul care , pe mine m-a binedispus sincer foarte foarte tare :x. Thanx guys :x ! Cya >:D<. [ Nu accept critici pentru postarea asta; multumesc :) ]

♥ ♥ ♥

2 comentarii:

adi 1 iulie 2011 la 23:01  

Se putea sa nu ma chemi?

Thea :] 3 iulie 2011 la 10:34  

:)). Termina Ady :"> ... Ce vrei, oricum suntem colegi inca 4 ani, deci odata si odata tot mergem toti la Tarnita, fie ca vreti sau nu :))!

Trimiteți un comentariu

Quotes

 

Thea ♥ | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates