Swimathon 2012 ♥

>> joi, 12 iulie 2012

Hey. Dupa cum bine stiti majoritatea de pe facebook, din mesajele si telefoanele pe care vi le-am dat, sambata ( 7 iulie ) a avut loc SWIMATHON-ul, un proiect organizat de Fundatia Comunitara Cluj, in care inotatorii se inscriu, isi aleg un proiect pentru care "lupta" si spera sa stranga cat mai multi bani pentru respectiva cauza. Anul acesta, eu am facut echipa cu Sofia, una din cele mai bune prietene ale mele din L.A., iar proiectul pe care ni l-am ales se numeste "Cifrele Inseamna Viata", care are ca scop construirea camerelor sterile in 6 spitale diferite din Romania pentru a trata oamenii cu cancer din Romania.

La inceput, ne-am propus sa inotam 45 de bazine, si sa strangem peste 10.000 de lei. Aveam emotii si eram stresate ca nu vom reusi, dar cu mult antrenament, un scop bine definit si mult efort in fiecare zi, am reusit sa strangem pana in momentul de fata peste 12.000 de lei, si sa inotam 54 de bazine. La sfarsit, am fost mai mult decat multumite cand am vazut rezultatele, si am bifat cu succes activitatea "swimathon 2012" anul acesta.





Ne-am propus ca, la anul viitor sa ne pregatim mai din timp, sa ne facem o echipa mai consistenta, sperand ca vom reusi sa marim atat suma stransa, cat si numarul de bazine. Pentru cei care vor sa ne ajute in continuare ( se mai poate dona inca aproximativ 3 saptamani )  sa ma contacteze si le voi spune ceea ce trebuie sa faca. Multumesc tuturor care au donat, celor care au venit sa ma sustina ( Laurica, Maria, Calin, Mama, Tata si restul familiei care a fost de fata ), celor care m-au sustinut si m-au incurajat sa fac acest lucru, si nu in ultimul rand Sofiei, cea care mi-a spus de acest proiect si cea cu care am facut echipa ! Cu siguranta a fost una din activitatile pe care le voi tine minte mereu ! ♥



♥ ♥ ♥

2 comentarii:

Anonim,  12 iulie 2012 la 22:35  

likey, likey <3 ^_^ :**

Trimiteți un comentariu

Quotes

 

Thea ♥ | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates