Fursecurile

>> luni, 24 octombrie 2011

O seara obisnuita de duminica, ganduri atat depsre viitor cat si despre trecut... Si, imi trece prin minte o intrebare foarte simpla: Ce alegi prima data, binele sau raul?


Gandeste-te ca ai doua fursecuri, unul de ciocolata si unul de vanilie. Tu il preferi pe cel de ciocolata. Si, vine intrebarea, pe care il mananci prima data? Cel de ciocolata sau cel de vanilie?

Eu as manca prima data cel de vanilie, cu principiul ca il mananc acum pe cel care imi place mai putin, ca dupaceia sa am parte de "Placere". Dar, exista o problema. Daca ma satur doar terminand primul fursec, nemaiavand nevoie sa il incep si pe al 2-lea, care imi placea mai mult... Atunci, ma gandesc, nu mai bine fac ce e bine prima data, si dupa sa las raul la sfarsit? Oricat m-am gandit la asta, am tras aceeasi concluzie, dar tot as face cum faceam si inainte.

Asa se intampla si in viata, riscam punand raul in fata binelui. Dupa ce am suportat "raul" si ne gandim ca insfarsit vine binele, ne dam seama ca nu asta vrem, NU MAI VREM ASTA si multe altele..

Si, acum intrebarea mea, voi ce ati face? Ati alege fursecul de ciocoalta sau de vanilie?

♥ ♥ ♥

4 comentarii:

marius,  30 octombrie 2011 la 00:29  

Rasucesti, lingi crema, bagi in lapte si musti!

Ovidiu,  28 noiembrie 2011 la 13:36  

Intotdeauna, da INTOTDEAUNA prima data fursecul de ciocolata!!! Din zeci de motive...

Thea :] 28 noiembrie 2011 la 21:30  

Multumesc Tata >:D<. I'll keep that in mind <3

Trimiteți un comentariu

Quotes

 

Thea ♥ | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates