New People - New Friends (2).

>> marți, 8 februarie 2011

Heeeey...So, am zis ca trebe sa postez si despre alti prieteni facuti in 2011.

Carina: Facebook! Where it all begins... Incepem cu un simplu like la o poza, ca apoi sa ne dam seama ca defapt ne cunosteam.. Si ne-am readus abmele aminte ca am fost la ziua lui Maria, colega dea` mea de clasa, unde eu cantam la pian :)).. si defapt am aflat ca ne cunosteam teoretic din 3 parti, nu din una singura... After this, am inceput sa ne zicem una la alta povesti din "tinerete" si multe trasaturi deale` noastre.. Si concluzia trasa ii ca daca am fi fost in aceeasi clasa chiar ne-am fi inteles bine, ca avem un targ de facut si ca neaparat trebuie sa ne intalnim...Si totusi, cine stie daca fara facebook mai ajungeam sa vorbim vreodata..
Si da, ar trebui sa zic ca Acuma vorbim o gramada, mai ales "ASA, DE FORMA NUMAAA !" Si stie cine trebe la ce ma refer

Ale: Again, Facebook! Defapt, ne mai stiam asa din vedere doar, nici macar Serus-Serus, si de pe hi5 putin.. atat. Si la fel ca si la Carina, de la like-uri si cateva commenturi la cateva poze am ajuns sa vorbim si sa ne dam seama ca am trait uneori acceasi experienta, regretabila din pacate pentru aman2 :)). Si, repede am observat ca nu era ceea ce ma asteptam sa fie ea.. Adica, iti faci mereu despre persoane asa o parere, la prima vedere.. Dar, in cazu lui Ale ma bucur atat de tare ca m-am inselat, pt. ca mi-am dat seama ca e foarte deschisa, sincera, draguta si multe multe altele, si ma bucur foarte tare ca vorbesc si cu ea acum :*.. Thanx god Facebook exists !

LOVE YA` GIRLS  ♥ ! 
  

 ♥ ♥ ♥ 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Quotes

 

Thea ♥ | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates