Caracterizari.

>> sâmbătă, 19 februarie 2011

Aloha >:D<. Buun, deci pentru care nu stiu, vineri la scoala o colega mo enervat foarte tare cu fitele ei care le face de ceva timp. Si, nervoasa cum era, mai si vorbea profa aia si imi tot zicea: "Dorothea ai gresit la argumentu 2, la caracterizare adica." Si nici nu trec bine 5 minute si, de plictiseala mai mult si de nervi iau telefonu lui Pacurar si las ideeile sa curga. Continuu totul bineinteles in ora de mate, ca la pauza sa radem cu colegii in ultimu hal :))... Anyway, si de parca aia de la scoala nu o fost deajuns, ajung acasa si miam amintit de figurile unora... Asa ca am zis de ce sa nu ii fac si ei o caracterizare :))? Am facuto, o citise mama care era total deacord cu ceea ce scrisesem si ii paruse bine ca dupa atatea ori cate mi-o zis sa o las naibii ca nu merita, si eu bineinteles le aveam pe ale mele ca nu ca ii bine asa mama nu stiu ce mi-am dat seama ca defapt am fost o idioata ca am stat atat de mult timp in preajma ei. Si, bineinteles ca nu sunt sigura care are aceasta parere despre ea, exista din belsug persoane care ma sustin.. Bine, ca eu nu vreau sa-i arat nici ei nici la colegamea ca de fapt cred asa ceva despre ele e partea a 2-a :)... Oricum toate is bune si frumoase pana acuma, si sa nu va surprinda ca probabil odata o sa auziti ca ma ce te-o criticat Theaaa! ( bine aici nu ma refer la prietenii care imi sunt apropiati sau asa ceva, si nu dau nume pentru ca stiu eu foarte bine care is, mai ales ca am incredere in ei ca nu ar zice pe cine critic si asa daca ma enerveaza :* ). So no offence, daca-mi esti prieten si nu incerci sa ma duci de nas cum vrei si unde vrei tu inseamna ca no sa auziti asa ceva de la mine prea curand. Da daca tio` intrat la cap ca is bataia ta de joc si chestii de genu asta, stai linistit ca o sa-mi dedic 20 de minute sa-ti intre si tie in cap ca nu is asa :). Daca va simtiti unii foarte bine, daca nu si mai bine, deoarece stiu ca in voi pot avea incredere atunci >:D<


♥ ♥ ♥ 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Quotes

 

Thea ♥ | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates