Night with Sis` ♥ !

>> duminică, 15 mai 2011

Aloha >:D<! Boring sunday afternoon... Ieri, dupa fest si concertu lui Grasu` care din pacate s-o scurtat cu 20 de minute :-j, am venit acasa si Carina a dormit la mine dupa nu stiu cat timp.. Seara am inceput sa vorbim o gramada, de am adormit cu greu pe la ora 2, ca tot vorbeam. Am vazut minunatu` film de la info [ Se` bine-i acasa :)) !] am ciugulit ceva de prin frigider si gata am fost.. Dimineata, 8:30 ne trezim aman2 cu o voce de gen: De ce ne-am trezit? Hai sa mai dormim :)). Apai la 10 jumate ne-am trezit detot, si ne-o luat vreo jumate de ora sa ne ridicam din genialul pat a lui mama 8->. Iar vine o tura buna de discutii tipice surorilor :x, si sa mancam, again :)). Se putea sa nu facem pe bucataresele?? Evident ca nu :x :)). Si ne-am pus sa facem gris cu lapte, dupa ce am citit 3 retete pe net si le-am combinat pe acolo ca toate sunau foarte ciudat :)), ne-am descurcat cu chiu cu vai :D... Laptele o dat putin afara din oala, o mirosit bucataria a ars, da vorba aia "No stress :x !!! ". Aaaa, am uitat sa pomenesc de minunatul unt bagat la cuptoru` cu microunde care dupa 5 secunde o facut ceva luminite pe acolo :)). Bun, ne terminam grisu care o fost numa bun, fara sa ma laud :"> [ Sis : ATAAAAAAAAAAAAAAT!  Bumtzi bumtzi bumtzi :x ]. Apoi, elevele constiincioase din noi sa faca teme b-), daca am facut 20 de minute o fost mare lucru :-j. Iara povesti, recitale de pian dea-lui Chopin :x =)), ce stiti voi b-) ! Si asa o trecut o seara minunata, pline de rasete, de amintiri depanate in toiu` noptii si de discutii interminabile... Love you :x

Si.. sa nu uitam : Chestii memorabile :x !!!:o3

1. De azi inainte stim sa facem gris :x !
2. " Ataaaaat! Bumtzi Bumtzi Bumtzi :x "
3. Untul nu se pune in cuptorul cu microunde :">
4. Singure acasa, Cu Multimess stam pe 2 laptopuri diferite, nu sis :>?
5. "Abstraaact ! "
6. Just can't get enough e meldoia mea si a lui Carina !
7. E fain sa canti Fur Elise la pian :>

Si, so on, nu trebuie voi sa stiti toate detaliile :"> :)). Unele lucruri raman strict intre surori ! 

And, of course :">

    


♥ ♥ ♥ 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Quotes

 

Thea ♥ | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates