Eleven

>> sâmbătă, 5 martie 2011

"Viața e foarte rapidă. Îi face pe oameni să treacă de la cer la infern în câteva secunde"

"Onoarea. Demnitatea. Respectul faţă de mine însămi. Dacă mă gândesc mai bine, n-am avut niciodată niciunul din aceste trei lucruri."

"Când nu mai aveam nimic de pierdut, am primit totul. Când am încetat a fi cine eram, m-am regăsit pe mine însămi. Când am cunoscut umilinţa şi supunerea, am devenit liberă. "

"Dorinţa nu este ceea ce vezi, ci ceea ce-ţi imaginezi."

"Viaţa este uneori foarte zgârcită: trec zile, săptămâni, luni şi ani fără să simţi nimic nou. Totuşi, odată ce se deschide o uşă, o adevărată avalanşă pătrunde prin spaţiul deschis. Acum nu ai nimic, iar în clipa următoare ai mai mult decât poţi accepta."

".....fără nici o curiozitate de a ști ce se întâmplă după ce apare "Sfârșit" pe ecranele de la cinematograf. Doar că, dacă într-o bună zi cineva se va hotarî să-i povestească istoria, avea să-l roage să înceapă așa cum încep basmele, în care se spune: A fost odată ca niciodată..."

                                                                                                               Paulo Coelho


♥ ♥ ♥ 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Quotes

 

Thea ♥ | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates